субота, 19 вересня 2009 р.

Готуємося до олімпіади.

ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики відбудеться 13.12.2009 року (місце проведення оголосимо пізніше).
До вказаного часу повинні пройти шкільні олімпіади. Завдання надасть ІМЦ.
Успіхів!

вівторок, 8 вересня 2009 р.

Увага!

Нагадуємо:
- На наступному семінарі необхідно подати Ваші відгуки про підручники, за якими працюєте в 9 класі.
- Відбудеться конкурс сайтів навчальних закладів (кінець жовтня). Прохання - підготуватися.

четвер, 3 вересня 2009 р.

29 серпня пройшов плановий семінар в ІМЦ

З початком навчального року! Нових звершень, творчих злетів і досягнень упродовж усього року!
На семінарі обговорювався план роботи МО на новий навчальний рік. Особливу увагу було присвячено викладанню інформатики в 9 класі. Всі ознайомилися зі змістом поурочного планування. Огляд підручників www.svitinfo.com/book
http://allinf.at.ua/
До уваги вчителів!
Перші параграфи підручників для 9 класу можна знайти на сторінці "Головна" сайта Мшносвіти, в розділі "Новини" від 27.08.09 під заголовком "Підручники для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів" (http://www.mon.gov.ua/)

понеділок, 24 серпня 2009 р.

З Днем НЕЗАЛЕЖНОСТІ

Вітаємо зі святом!

понеділок, 17 серпня 2009 р.

УВАГА! Оголошення

29.08.09 о 12.00 відбудеться семінар вчителів інформатики у Вишнівській ЗОШ №3. Явка всіх обов'язкова. Прохання підготувати виступи.

субота, 11 липня 2009 р.

=

субота, 20 червня 2009 р.

Програма Intel "Шлях до успіху"

Команда "Бізнес"

В Фастові закінчився тренінг для викладачів по курсу "Комп'ютерні технології для місцевої спільноти", який пройшла Олексійчук Л.Е.
Було дуже цікаво! Особливо побувати в ролі фасилітатора.
Дуже цікава методика.
В Росії
**
«Человек — есть не то, что он есть, а то, чем он может стать». Ресурс развития человека заложен в нем самом» (Карл Роджерс)

Педагога, который помогает самому ребенку в процессе развития, облегчает «трудную работу роста», Роджерс назвал «фасилитатор» (поддерживающий).

1) Учитель-фасилитатор – учитель, работающий в парадигме личностно ориентированной педагогики и руководствующийся следующими установками в работе с детьми: открытость своим собственным мыслям, чувствам, переживаниям; поощрение, доверие как выражение внутренней личностной уверенности учителя в возможностях и способностях учащихся; «эмпатическое понимание» (видение поведения учащегося, его реакций, действий, навыков). Понятие введено К. Роджерсом.

2) Фасилитатор - помощник ведущего круглых столов, семинаров, тренингов и т.д. Цель фасилитатора - поддерживать группу, чтобы выполнить стоящую перед ней задачу.