НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА Структурування науково-методичної діяльності освітян району з метою формування учителя коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії учня.
понеділок, 13 квітня 2015 р.
субота, 4 квітня 2015 р.
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ ІІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ІІІ етап
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2014/2015 навчальному році
відбувся 31 січня -1 лютого 2015 року. Змагання проходило у два тури протягом
двох днів за завданнями, що були спільними для кількох областей України, з
використанням системи автоматичної перевірки учнівських робіт. Команду Києво-Святошинського
району представляв учень 11 класу Дегтяренко Дмитро.
За
результатами змагань:
- Диплом ІІI ступеня -
Дегтяренко Дмитро, учень11 класу Шпитьківської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів, вчитель Фесич Микола Юрійович
21 лютого 2015 року відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської
олімпіади з інформаційних технологій, в якій взяли участь 77 учасників
навчальних закладів Київської області з 10-их та 11-их класів. Команду
Києво-Святошинського району представляли Гошко Віктор (10 клас), Мугир
Олександр (10 клас), Асаєвич Владислав (11 клас). Олімпіада проходила в два
тури – теоретичний та практичний за завданнями МОН, які дали можливість
перевірити обізнаність та креативність учнів з питань практичного використання додатків MS Office 2010.
За
результатами змагань:
- Диплом ІІ ступеня - Мугир Олександр,
учень10 класу Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вчитель Ошийко Тетяна
Михайлівна;
- Диплом ІІІ ступеня – Асаєвич Владислав, учень11 класу Боярського НВК «Гімназія –
загальноосвітня школа І ст.», вчитель Немченко
Наталія Михайлівна.
Вітаємо наших переможців та їх наставників–вчителів і бажаємо подальших
успіхів!
неділя, 29 березня 2015 р.
Конкурс по Коринфе
Общественная Союз «Освитория», НПК Новопечерские школа и Министерство образования и
науки Украины, при поддержке компании Майкрософт Украина и разработчика Corinth, проводят Всеукраинский конкурс профессионального мастерства среди учителей. Целью конкурса является поощрение учителей общеобразовательных учебных заведений к использованию современных информационно-коммуникационных технологий на примере приложений «Коринф», которые предоставляют чрезвычайную визуализацию для изучения живых организмов. |
субота, 7 березня 2015 р.
середа, 4 березня 2015 р.
Про дистанційний турнір
З 25 по 27 лютого 2015 року на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка було проведено ІІ (очний) етап Дистанційного турніру з інформаційних технологій серед учнівської молоді. В цьому етапі взяли участь 74 переможці І (заочного) етапу у складі команд областей, Києва та УФМЛ. Учасники впродовж п'яти годин виконували комплексне завдання в стінах Економічного факультету та Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Команду від Київської області представляли учні нашого району
— Мугир Олександр (10 кл., Вишнівська ЗОШ №1) та Немченко Катерина (9 кл., Боярський НВК «Гімназія — ЗОШ І ст.»). За результатами перевірки робіт Немченко Катерина нагороджена дипломом ІІ ступеня.
Вітаємо учасників та їх тренерів!
МОН вимагає від чиновників відчепитися від учителів
Міністерство освіти і науки вимагає від органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівників методичних кабінетів та центрів, а також керівників навчальних закладів забезпечити неухильне дотримання принципів педагогічної свободи вчителя. Про це йдеться у листі МОН, що підписаний заступником міністра освіти і науки Павлом Полянським.
Зокрема, заступник міністра наголошує, що одним з пріоритетів освітньої політики є дебюрократизація діяльності педагогічних працівників, упровадження органами управління освітою сучасних принципів державно-громадської моделі управління.
"В умовах, коли Міністерство освіти і науки суттєво скоротило переліки звітності, що подаються з регіонів, обмежило кількість загальнонаціональних заходів, й продовжує лінію на дебюрократизацію, продовжують надходити звернення від вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо неправомірних вимог з боку керівників навчальних закладів, органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів) та інших організацій щодо ведення документації вчителем та примусу до виконання невластивих вчителю функцій", - йдеться у листі.
У Міністерстві освіти акцентують увагу на тому, що на перешкоді творчій діяльності педагогічного працівника, його зосередженості на виконанні головного функціонального обов'язку і покликання - надання якісних освітніх послуг стоїть переобтяження його введенням усілякої, у багатьох випадках не передбаченої жодним нормативно-правовим актом, письмової звітності, планування та іншої документації.
"Відтак це поглинає значну кількість сил і часу вчителя, перетворюючи його роботу на механічну рутинну проектно-звітну діяльність, що надмірно контролюється й перевіряється керівниками різних рівнів та інстанцій", - наголошується у листі Міносвіти.
В освітньому відомстві зазначать, що особливо обтяжливих форм така паперотворчість та позаплановий неправомірний контроль набувають наприкінці семестру та навчального року. У зв'язку з чим у МОН наполягають на неухильному дотриманні принципів педагогічної свободи вчителя.
Зокрема, у Міністерстві освіти і науки звертають увагу освітніх чиновників різних рівнів на тому, що календарне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів е індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних у межах навчального закладу, міста, району чи області стандартів таких документів е неприпустимим. Строки їхнього зберігання вчителем також законодавчо не встановлені, а відтак вчитель самостійно приймає про це рішення.
Також у МОН наголошують, що створення, наповнення та зберігання різноманітних порт-фоліо, папок, альбомів тощо з напрацюваннями вчителя на паперових носіях, в тому числі при підготовці його до чергової чи позачергової атестації, участі в конкурсах тощо не належить до передбачених законодавством видів роботи й не може вимагатися від вчителя керівниками навчального закладу, представниками методичних служб чи органів управління освітою.
У листі зазначається, що законодавчі та підзаконні акти у сфері освіти надають вчителеві право, а побудова навчальних програм з предметів передбачає можливість перенесення вчителем уроків, збільшення кількості годин на вивчення окремих тем. Відтак, контроль щодо так званого "відхилення" вчителя від календарного планування чи від матеріалів підручника е неправомірним і неприпустимим.
Насамкінець, у Міністерстві освіти і науки звертають увагу учасників освітнього процесу на те, що вибір форм та методів викладання є винятково прерогативою вчителя й не можуть регламентуватися ні адміністрацією навчального закладу, ні органами управління освітою. Вимоги окремих керівників щодо зведення діяльності педагога до застосування ним лише традиційної класно-урочної форми проведення занять чи застосування тих чи інших методик е неправомірними й вчитель не зобов'язаний їх виконувати.
"Дотримання цих та інших приписів та принципів сприятиме професійній самореалізації педагогів і, як наслідок, - підвищенню якості освіти", - зазначають у Міністерстві освіти і науки, звертаючись до органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівників методичних кабінетів та центрів, а також керівників навчальних закладів.
Додатково див.: Лист МОН № 1/9-630 "Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя".
четвер, 12 лютого 2015 р.
Объявлен Всеукраинский конкурс профессионального мастерства для учителей
ГС «Освитория», ООО «НПК« Новопечерские школа »и Министерство образования и науки Украины при поддержке компании Майкрософт Украина и разработчика Corinthпроводят Всеукраинский конкурс профессионального мастерства среди учителей, которые вводят современные информационно-коммуникационные технологии в учебную деятельность.
Целью конкурса является поощрение учителей общеобразовательных учебных заведений в использовании современных информационно-коммуникационных технологий в своей повседневной учебно-воспитательной работе.
Участниками конкурса являются педагогические работники общеобразовательных учебных заведений Украины.
Для участия необходимо до 28.02.2015 года:
1. Пройти он-лайн регистрацию участника конкурса на сайте
2. Бесплатно загрузить программный продукт Corinth по ссылке, подготовить сценарий его использования во время урока;
3. Скачать бланк заявления участника конкурса по ссылке (перейти по ссылке - файл - «сохранить как» - скачать)
4. В срок до 28.02.2015 отправить заполненную аппликационную форму наcontest @ novoshkola. com. ua .
Оценивание работ участников конкурса проводит жюри путем анализа содержательного компонента аппликационной формы. Определяющим критерием является способность и качество использования программного обеспечения Corinth во время урока.
Ознакомиться с Положением конкурса и его условиями.
Желаем удачи всем участникам конкурса и готовы предоставить дополнительные сведения по запросу.
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)