Особливості
безбального оцінювання
Відповідно до наказу Міністерства освіти і
науки від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання
навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої
освіти» оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально: у 1 класі з усіх предметів інваріантної
складової; у 2-4 класах з предметів інваріантної складової: «Сходинки до
інформатики», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого
курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура».
При оцінюванні
знань, вмінь і навичок учнів 2 класу (І семестр) за рішенням педагогічної ради
замість балів використовуються словесні (вербальні) оцінки.
Зважаючи на зазначене, доцільно під час
оцінювання характеризувати роботу учня, а не його особистість, використовуючи вислови на зразок: правильно чи неправильно; я твоєю роботою
задоволена чи не задоволена; сьогодні твоя відповідь повніша чи недостатньо
повна, ніж на попередньому уроці тощо, замість: ти найрозумніший; я тобою не задоволена.
Немає коментарів:
Дописати коментар